Aquest cap de setmana hem fet l’última sortida de la temporada.

Hem anat al país dels Pirineus, Andorra.

Sortim dissabte al mati cap a la Vall d’Incles, arribem i aparquem.

Comencem a caminar als voltants de les 11 del mati. El primer tram es una pujada molt dura, gairebé uns 700 metres de desnivell, fins que arribem al estany de Querol, agafem aire i continuem caminant fins el petit estany de les Salamandres. Mes endavant arribem al llac de Cabana Sorda, on esmorzem. Malgrat que el dia es calorós el llac es manté la major part glaçat.

Seguim caminant, ara ja de baixada fins arribar al fons de la Vall d’ Incles. Continuem fins arribar a l’aparcament.

El diumenge ens dirigim cap a les pistes d’esquí de Grau Roig.

Des de l’aparcament iniciem la forta pujada, d’un parell de kilòmetres , que ens porta a l’estany Primer de Pessons. Pel costat del camí anem veient les marmotes prenent el sol.

Seguim pujant, passem pel costat de l’estany Forcat, i mes endavant els estanys de la Solana.

A partir d’aquí anem trobant clapes de neu. Alguns dels 21 caminadors no havien caminat mai per sobre la neu. Tots portem pals per aguantar l’equilibri. Mes endavant arribem a l’estany de les Fonts, i aquí agafem el GR-7 que ens portarà una altre vegada fins l’estany Primer, Però abans passem per l’estany de Meligar, el Rodó, i el Forcat.

Arribem a les dues als cotxes i anem a dinar a Soldeu per celebrar el comiat de la temporada.