Després d’anular la sortida del mes passat per culpa del malt temps, avui hem fet la primera sortida de la temporada. Un grup de 22 persones, la majoria ja som habituals d’aquestes sortides, però hi ha alguna cara nova, hem sortit a les 9 del mati del poliesportiu; aquest cop ens dirigim amb cotxe cap a Sant Quinti de Mediona per començar la ruta. Aparquem al costat del camp de futbol i comencem a pujar primer per un corriol i després per una pista que ens portarà , després de 6 kilòmetres de pujada fins la serra de les Clivevelleres, on hi esmorzem. Fa un dia tant clarque mirant cap al sud es veu el mar mediterrani i cap el nord les muntanyes nevades del Pirineu, des de les Maladetes fins el Puigmal. Després d’esmorzar fem un brindis per celebrar el Nadal i per gentilesa de la Sonia repartim unes catanies, per cert boníssimes. Seguidament reprenem el camí, ara direcció al Castell de Mediona, on hi passem a prop. Seguim el torrent que ens portarà a les Deus. Després de quatre hores de caminar arribem als cotxes. I fins la propera sortida, salutacions.